Hari ini berkesempatan untuk mengemaskini blog saya yang lama sudah tidak di "update". Walaupun di blog saya jarang-jarang berkongsi cerita baru, namun saya sentiasa bersemangat untuk bekerja dalam merealisasi kan impian saya tanpa jemu.

Harap maaf GORGEOUS LOOKS tidak dapat memuat turun semua testimoni para pelanggan. Faktor masa dan jarak membataskan saya untuk memuat turun testimoni dengan kadar segera.

Untuk pembaca blog saya, 2012 saya akhiri dengan 2 coretan.

Pertama - produk TABITA, antara yang masih hangat di pasaran. Seorang kawan berkongsi cerita, produk ini di sebut2 dalam satu station radio yang di kendalikan oleh 2 dj tersebut. Dia bercerita mengenai keberkesanan produk ini dan ingin mencubanya selepas melihat kesan kulit wajah seorang artis yang menggunakanya.

Kedua - saya menonton Entri Jameela, mengenai bekas personaliti sebuah station TV, yang kini sudah berjaya mengorak langkah dalam dunia perniagaan. Beliau menceritakan "compartments of income". Mempelbagaikan sumber pendapatan dan fokus bila melakukan sesuatu. GORGEOUS LOOKS boleh melakukannya. Believe in yourself and go for it...

Kepada kawan2 baru yang ingin mencuba TABITA, saya tidak mampu menghalang info.2 negatif produk ini. Inilah dunia tanpa sempadan. Tapi  saya boleh berkongsi fakta untuk mengurangkan kesangsian mengenai produk ini.


Ikhlas

~ GORGEOUS LOOKS~








Copyright © 2012 - 2014 Gorgeous Looks